Tvätta

Blir fortfarande inte klok på hur lång tid dessa tvättmaskiner tar. Jag har ett par jeans i nu, dom har tvättat i nästan en timme utan att ens börjat med centrifugeringen. Skräp. Har roligare saker att göra än att sitta nere i tvättstugan och vänta. Med tanke på att min tvättid är slut nu så kan jag inte dra härifrån och komma tillbaka senare. Skräp.
Tur att jag har en iPhone som kan sysselsätta mig!

Hittade ett par jeans förut också, tror det va dom jag köpte i typ maj. Dom har varit borta ganska länge. Hittade dom bland kläderna R har lämnat, och då slog det mig att han skämtade om att börja använda dom, för han tyckte att dom passade bättre än hans egna jeans. Jäkla dåre. Dessutom såg jag i onsdags, innan han skulle åka, att tre-fyra par av mina arbetstshirtar låg i hand väska, dessutom en av mina tjocktröjor, han hade även lyckats plocka ner mina rosa-blommiga strumpor! Snor kläder från mig! Men det va okej, inget jag kommer sakna. Jag är glad att jag fick tillbaka jeansen i alla fall! Jäkla karl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0