Sinnessjukt

Har suttit och räknat den här förmiddagen. Resultatet jag kom fram till är sinnessjukt. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det kunde vara så illa. Men det är det tydligen.
Och när A berättar för mig om ett ganska stort belopp som jag hade glömt, då inser jag hur illa det är. Hur mycket jag har förstört för mig själv genom att vara den jag är. Herregud, jag har en större chock att smälta. Jag önskar att jag hade vaknat upp för många månader sen istället för nu. Men allt är redan försent och går inte att göra ogjort. Sexsiffrigt. Sinnessjukt.

Nu ska jag ta mig en tur till posten, biblioteket och sen fara hem till mor en sväng. I stunder som denna behöver jag en mammas tröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0