Rolig

Spenderar kvällen med att plocka, fixa i ordning mina grejer, och prata i telefon med far, farmor och K.
Farmor frågade om R, och jag svarade att han är tillbaka i Skottland nu. Då frågade hon om det va slut mellan oss. Ja svarade jag då. Då undrade farmor om jag tyckte det va jobbigt. Nej inte direkt, sa jag. Då bara skratta hon åt mig och sa att jag va rolig. Min Goa farmor. Är så tacksam att jag har den familj jag har. Man kan säga precis vad man vill, och göra vad man vill, utan att dom tar illa upp. Även när jag tar beslut eller gör saker som dom inte tycker är okej så låter dom mig göra som jag vill och stöttar mig. Min trötthet försvann ganska enkelt under mitt samtal med farmor, så himla skönt att bara kunna slappna av och prata strunt och piggna till lite.
Så jag ska använda min nyfunna energi till att kasta lite pil tror jag innan jag ska hoppa i säng. Ikväll ska bli en tidig kväll. Efter flera dagar med extremt lite sömn och extremt dåliga matbeteenden känner jag att kroppen inte riktigt orkar med, och jag behöver vila. Förhoppningsvis kan jag sova rätt gött inatt nu när ett av mina större problem är borta på riktigt.


Jag är glad nu, så ha en fin kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0