Män

Är ett jäkla dumt påhitt av Gud. Vad fan behöver man dom till?
Dom bara gnäller, ställer krav, bringar problem, tjatar, är oerhört ointelligenta, är riktigt dryga, totalt värdelösa osv.

Nu ska jag bli flata på riktigt tror jag. Fyfan vad trött jag är.
Hur dum i huvudet får man bli och vägrar fatta. Tjat, tjat, tjat.

Sen är jag tydligen en jäkla bitch för att jag inte vill försöka igen. Men vad trodde du där egentligen? Trodde du verkligen jag skulle falla tillbaka när du kallar mig massa saker? Riktigt jäkla korkat. Och jag kan väl säga att dom flesta skulle hålla med mig om att det inte är rätt sätt att vinna tillbaka någon.

Får i alla fall tacka för varje gång vi sets sedan han "flyttade" ut så har jag bara känt mer och mer att jag har tagit rätt beslut.
Tji fick du för att du fortfarande inte lyssnar eller accepterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0