Lördagkväll

Hockeyn är över, Frölunda vann, haha, jäkla looooosers Färjestad är!
Nu är jag hemma och kollar Dart istället.
Massa bra kastande just nu. Och jämt igen.
Synd att jag missade herr Taylors match (lyckades se lite). Men den hade varit rolig. Ingen är så bra eller så söt som herr Taylor!
Skulle behöva kasta lite själv för att se om spelet och alla tripplar jag hade igår bara var en tillfällighet eller om jag faktiskt börjar komma in i det igen.
Massa 180 chanser har jag lyckats bomma, så förhoppningsvis kommer det en snart.
Dock är jag på tok för sleten idag för att orka göra något så avancerat att kasta pil.

Lite mer tittande nu, och kanske en liten jäger på detta? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0