Koffein

Jag tänkte dra ner på mitt rökande, och idag när jag vaknade hade jag inga cigaretter hemma, så idag vore ju en bra dag tänkte jag. Smart som jag är när jag håller på att plockar/sorterar kläder/kastar pil så blir jag sugen på kaffe. Jag sätter på en full kanna, dricker upp den på mindre än en kvart. Får världens koffeinchock, och har inga cigaretter att dämpa det med.
Den bästa ciggen dom senaste veckorna har ju varit kaffeciggen, då tycker jag tydligen det är bra att dricka extra mycket kaffe när jag slutar.
Nu förstår jag att jag måste stanna upp och tänka efter ibland. Inte bara göra. För smart idéer, det har jag bannemig inte.

Har käkat en shake till frukost också, så jag har inget vettigt som binder kaffet eller koffeinet i mig. Dumma idé. Halvskakis och halvhyper. Tur att det inte är läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0