Idioti

Blir så oerhört trött på alla korkade jäkla idioter som finns i detta landet.
När den största nyheten den senaste veckan handlar om en svensk som blir rånad av en person med annat ursprung och det enda man läser om det är alla äckliga smygrasisters kommentarer om att han är en jäkla blatte, det skulle inte ha hänt om Sverige inte tillät invandrare, utvisa honom, invandrare som han förstör Sverige, rasblandning, m.m.
Det gäller även en er idioter som säger att det är invandrarnas fel att massakern på Utöya ägde rum.

Ni är allihopa riktigt avskyvärda idioter som själva inte är värda någonting.
Aldrig någonsin kommer det finnas en dag då alla personer födda någon annanstans än Sverige automatiskt blir kriminella.
Kriminalitet beror på så mycket mer mer än ursprung. Nu tänker jag visserligen inte förneka att inom vissa kulturer är dåd som är ett straffbart brott här lagligt, det finns, men det är inte den stora boven till svensk brottslighet. Att det kanske även finns en större benägenhet till brott inom vissa kulturer tänker jag heller inte förneka.
Självklart är en människas psykiska åkommor den stora grunden för brottslighet. Dessutom kan jag nästan garantera att miljö, social status, familjeförhållanden och diverse andra faktorer spelar in.
Jag skulle säkerligen också, om jag var pank och hade barn att försörja, kunna överväga något kriminellt som sista utväg för att tillfälligt lösa eller lätta på situationen. Jag skulle absolut aldrig lämna någon på ett spår på det sättet. Men kanske ta en springnota, stjäla en röda korset-bössa för att kunna mata mina barn.
Kriminalitet är inget man föds med, det är någonting som "utvecklas" av en eller flera olika faktorer som spelar in.

Blir så trött på alla er jäkla, manipulerade, inavlade, idioter som hela tiden måste ha något "rasistiskt" att gnälla om.

Skulle verkligen vilja veta om alla mina vänner därute med liknande åsikter om invandrare och deras ursprung, hur dom skulle se det om jag fick barn med en irakier, turk, pakier, eller vad som helst?
Skulle min unge automatiskt vara kriminell och möjligtvis terrorist då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0