Grejer

Om man kanske ska ta och göra sig i ordning för att fara iväg och hämta grejerna? Eller bara skita i det, stanna hemma, lyssna på gammal musik, minnas gamla minnen. Ligga och skratta åt gårdagens tokerier.
Det finns inte så mycket att säga om saken, men gjort är gjort, och jag lever fortfarande, så jag är glad. Alltid lika glad! Jag borde väl kanske ta mig en tankeställare, men varför krångla när man kan göra det enkelt. Gjort är gjort, nästa gång så gör vi om och gör rätt!

Något rätt har jag gjort här i livet, för jag har benådats från dagens bakfylla. Inte varje dag man vaknar upp och mår såhär bra! Tur att det finns något positivt i det hela. Någon dag ska jag dela med mig av vissa av tokigheterna, och jag lovar er att ni kommer få ett gott skratt. Sakerna jag säger emellanåt är helt fantastiska. Träningsvärken jag kommer ha imorgon efter allt skrattande kommer inte vara nådig.
Nej, nu ska jag faktiskt göra nått vettigt av dagen!

Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0