Granne

Knack på dörren, hej granne. En kaffe och en jäger? Ja tack! Sitta och prata i flera timmar om allt och ingenting, dricka kaffe, och hör och häpna lyssna på lugn musik!
Lagomt bra söndag det här. Livet är så enkelt ibland. Så lätt. Inga krångel. Inga måsten. Bara njuta. Sitta i ett hörn, prata, vara, lyssna, älska. Älska livet.

Jag må ha tokiga idéer väldigt ofta, och göra dumma saker som jag egentligen borde ångra. Men varför? Jag är glad, jag mår bättre än någonsin, jag har mer energi än tidigare. Lycka. Enkelt. Jag kommer att fortsätta leva i nuet. Inget kan stoppa mig längre. Dessutom blir livet lite roligare om man tokar sig ibland. Jag har skrattat så jag har fått ont i magen över alla tokigheter jag fick för mig igår. Det är nog inte bara jag som har skrattat idag över mig, men den bjur jag på!


Puss raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0