Dammsugare

Nu börjar jag bli sugen på en cigg faktiskt. Typiskt. Jag brukar alltid röka efter att jag har dammsugit. Aja, tur att jag inte dammsuger tio gånger om dagen.
Har dammsugit och skurat alla golv, dammsugit igen varje matta ordentligt, och skurit till halkskydd. Försökt dammtorka, men det är ju omöjligt eftersom det tar max en kvart innan det är dammigt igen. Skräp. Dammsugaren suger också. Värdelös är den. Och stinker! Varför stinker en ny dammsugare så äckligt? Nu har jag tre dammsugare och lika smutsigt golv. Kul grejer.

Nej nu ska jag ställa tillbaka alla grejer och fara till IKEA med A, A, L och K!
Efter det ska jag fara iväg och träffa mitt älskade barn, som jag har saknat henne! Jag ska krama och pussa ihjäl henne idag!!!

Nej, nu ska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0