Tredje

Höll på och grejade lite hemma, och tänkte att det kanske är dags att ta en liten paus, kasta lite pil (eftersom jag inte kastat mer än några minuter på hela veckan). Kastade lite, och vips så satt det en 180 i tavlan. Fyfan vad grymt, den tredje i mitt liv. Skiter i vad alla ni duktiga spelare tycker om mina fjanterier, det är stort för mig ändå!
Känns bara så jäkla bra, speciellt efter att pilarna har varit borta och allting. Nu är dom tillbaka, och det här bevisat bara att jag och mina silverback är som gjorda för varandra!

Jag firade med att ta disken och skura köket, drygt, men nu är det gjort i alla fall. Nu är det hårdags, sedan blir det en liten tur till mor på kycklingmiddag!


Hela världen är så underbar, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0