Syv

Bra koll studievägledarna har i den här staden. När jag behöver hjälp med vad jag behöver för behörighet och vilka meriter jag behöver, och studievägledaren frågar mig vart min utbildning finns, och ifall jag kan bokstavera den åt henne så hon kan söka upp den. Hon hade aldrig hört talats om den tidigare berättade hon. Herregud! Vad har jag gett mig in på?

Dock verkar jag inte få plugga under hösten.. Jäkla skit. För dom kurserna jag behöver är fulla just nu, och dom jag inte behöver lär inte plocka in mig nu heller.. Nått ska jag nog hitta att läsa. Tänker ju inte bara jobba, det kommer aldrig funka.
Nu ska jag iväg och jobba, helt ensam hela dagen, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0