Mardrömstart

Skulle börja två nya jobb idag, men efter att startat första, i världens fart fick jag ringa det andra jobbet och skjuta upp det.
Skulle gått bredvid idag på upplärning, men på grund av massa saker som skedde så vart jag helt plötsligt ensam! Skulle kört natt imorgon bredvid, men nu är jag helt plötsligt inkastad helt ensam på dag. 14 timmar! Dock så måste jag på möte på morgonen så jag kommer bara göra ca 11-12 timmar imorgon.
Som sagt, jag gillar ju att stressa så varför inte kicka igång som aldrig förr. Jag har aldrig jobbat inom vård förut och går redan ensam. Hujedamej!

Däremot om det inte blir någon schemaändring så kommer jag få säga upp hela mitt liv tror jag. För just nu är jag bokad 4 av 5 helger i november, samma i december. Om jag dessutom ska ha mitt andra jobb så kommer dom kräva typ 2 helger i månaden.. Hur ska detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0