Fredagsnöje

Skulle hem och käka med mor, styvfar och syster idag. Tänkte passa på att tvätta samtidigt. Men nu är det ju så att mors tvättmaskin har krånglat en jäkla massa, och givetvis nu. En halvtvättad tvätt, dyblöt, maskinen tömmer inte, och alla är typ borta ikväll, så jag får inte tag på en annan maskin.
Så det va bara att tömma manuellt. Jag vet inte hur Tommy fixade maskinen sist, och dom har redan åkt, så här sitter jag och barnvaktar maskinen.
Jag gjorde nått, sen bestämde jag mig för att tvätta om det här, och gott folk, maskinen har precis börjat centrifugera (vilket är det som inte har funkat innan)! Haha, så nu jäklar nu ska jag sitta här och kolla han tills han har tvättat klart!
Fan vad bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0