Domnar

Nu börjar livet bli bra krångligt med en paj handled. Hela handen domnar bort emellanåt, och smärtan finns där konstant. Idag värker visserligen axeln ganska mycket vilket får mig att glömma smärtan i handleden tillfälligt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det gör ont att kasta pil, det gör ont att diska, det gör ont att skriva, det gör ont att tvätta håret, det gör ont bära saker, det gjorde jäkligt ont att hålla på däckbyten, det gör ont att hålla i telefonen när jag pratar med någon, det mesta gör ont.
Bortsett från domningarna så strålar det även ut i fingrarna om jag tar i för mycket med handleden nu. Det suger ganska mycket, jag är jäkligt beroende av att ha den hel.

Så hur tusan ska jag få den bra? Vad kan man göra för att lindra smärtan? Värktabletter och läkare är helt uteslutet.. Jag har försökt träna upp styrkan i handleden, men det verkar inte hjälpa heller. Tips och idéer är hjärtligt välkomna nu.

Struntsamma, orkar inte lägga mer energi på handleden nu. Det är ju måndag idag och det innebär tvätt i mitt hushåll. Sen har jag massa annat att pyssla med innan brudarna och min älskade Volvo kommer hit!


Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0