Cykla

På grund av allt krångel med a-kassan så var jag tvungen att dra hem till mor för att kopiera och printa ut massa papper. Smart som jag va tänkte jag att jag rullar med cykeln dit så jag kan fylla på däckena. Jag tänkte även lossa styret, så jag kan byta det. Men det satt helt fast, får kolla på det imorgon. Måste även se ifall det går att sätta på det andra styret jag har. Så det får bli morgondagens ena sysselsättning.

Men jag cyklade hem från mor i alla fall. Jisses vad skojsigt det var alltså. Vilken härlig känsla att glida fram på cykeln. Jag kunde inte sluta flina när jag satt där och trampa. Tur är väl det eftersom det kommer bli massa cykling den kommande tiden.
Det känns nästan skönt att bilen är borta nu och jag måste cykla, för så roligt va det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0