Yrsel

Öronskräpena jag har sittandes på mitt huvud envisas med att fortsätta värka. Jag har till och med börjat bli såpass yr av det att jag blir illamående. Så ikväll blir det inte många knop gjorda. Har slagit mig ner på soffan med mitt täcke, och kollar på darten. Mer avancerat än så kommer det inte att bli. Förhoppningsvis kommer jag kunna somna inatt, typiskt att jag inte har något smärtstillande hemma, när det är i stort sett den enda huskuren jag hittar mot öronvärk.

Nej, jag tänker inte besöka en läkare för öroninflammation som dom inte ens behandlar. Det ska tydligen läka av sig självt, och då tänker jag inte slösa tid och pengar på en läkare, som inte kan något och som absolut inte gör något.

Nu ska jag luta mig tillbaka, försöka slappna av, glömma smärtan, återfå balansen och njuta av darten. Snart är det vet silverbacks tur att kasta, och då ska jag fantisera mig bort till mina egna dartdagar, som endast varit en dag på nästan två veckor. Jag har varit borta alldeles för mycket, haft för ont och varit för trött för att ha haft möjlighet att kasta.
Men först upp Hamilton - Dolan!

Ha en superkväll raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0