Måndagsrutiner

Jag måste inleda detta inlägg med en VARNING till alla er som inte sett det senaste avsnittet av Dexter. Sluta läs om du inte har sett avsnittet och faktiskt tänkt att se det. Det finns vissa risker för vissa avslöjanden.

Älskade underbara Dexter. Jag ha i flera veckor väntat på att det som hände idag skulle ske. Äntligen. Verkligen äntligen! Dexter är helt enkelt bäst, så är det, Dexter kommer alltid vara bäst, det finns inget bättre. Och jag vill så oerhört gärna att han och hans kvinnliga motsvarighet förenas och beger sig ut på världens mördartåg. Med massa blod, med massa spänning, med äkta kärlek. Det här var helt klart det bästa slutet på ett avsnitt. Hur ska jag klara mig i en vecka nu? Hur ska jag överleva när den här säsongen är slut?
Älskade Dexter. Ren magi för själ och sinne är vad Dexter är!


Hannah and Dexter sitting in a tree ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0