Personer

Visst är det konstigt med det känslor man har för olika personer. Jag har träffat massvis med människor som som jag tycker är supertrevliga och genomsnälla, men samtidigt så är det nått med dom som gör att man inte står ut med dom.
Ska det verkligen behöva vara så? Kan man ha så delade känslor om människor? När det är någon man vill vara vän med, men man pallar inte. Fast känner man lättnad när man skiljs från personen så kanske man helt enkelt inte borde vara vänner?
Eller gör man det av artighet? Umgås? Nej, jag umgås absolut inte med personer som jag inte trivs med. Men vissa gånger hamnar man i dom situationerna (speciellt när man är i stor grupp) där det är någon man tycker är hur go som helst, men man kan inte vänta tills personen försvinner.
Skitsamma, nu ska jag springa i säng och inte slösa mina dyrbara hjärnceller på massa onödigt tänkande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0