Morfin

Jag hostar nästan mer av morfinet, kan inte sova och blir illamående. Jag undrar om 23 års knarkande börjar ta ut sin rätt?! Att jag numera är immun? Men vad ska man egentligen göra? Läkarna tycker att det är normalt att hosta så man både kräks, har sönder revben, och hostar blod flera gånger i månaden.
Jag vet inte riktigt vad som hände förut, men först fick jag en extrem hostattack, direkt efter världens nysattack, och under nysningen kände jag att det hugger extremt mycket i ena revbenet. Jag vet inte om jag har lyckats hosta sönder ett revben eller om det bara är något annat. Men såhär ont har jag aldrig haft i revbenen förut..

Nej, försöka få kontakt med John Blund står högst på listan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0