Kock

Nu har mästerkocken varit i farten igen! För någon som har bränt soppa, försökt göra en sats bullar på 1,2 kg socker och massa, massa misstag i mitt liv så börjar min mat smaka riktigt bra just nu. Det är verkligen supergott allting! Är så jäkla nöjd med mig själv! Det är nästan så att det till och med är roligt just att laga mat numera.
Visserligen var det inte så avancerat idag, men helt perfekt. Fläskfilén var lagom mör, med lite extra färg, precis som jag vill ha det.
Imorgon ska jag överträffa mig själv ännu mera med att göra min signaturrätt chicken tikka masala. I och för sig, har jag alltid gjort den perfekt, så det kan bli svårt att toppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0