Jennifer

Jennifer Andreasson, vilket totalt jäkla misslyckande!
Nu orkar inte jag hålla mig längre. Ja, jag kollar på BB, kanske inte alla avsnitt, men jag har sett en del, och en hel del andra klipp. Jag förstår inte hur en människa kan vara så extremt egoistisk och gnällig. Hon gnäller om precis allting, skiter i uppdrag och regler för det passar henne inte. Säger "som fan" fyra gånger i en enda mening. Springer runt och snackar skit om alla med alla. Hotar med att lämna huset så fort hon inte får som hon vill. Skriker konstant. Hon spårar varje gång hon dricker och kastar saker och förstör.
Jag börjar till och med fundera på ifall hon kan ha en diagnos, för hennes utbrott är inte normala. Till och med mina kära dretonge till syster verkar normal jämfört med Jennifer, och då är det bannemig riktigt illa (Amanda kan seriöst få världens utbrott för ingenting, men jämfört med Jennifers utbrott är Amandas väldigt lugna).
Jennifer spelar så jäkla illa i huset också och försöker seriöst att hänga på dom "starkaste" i huset och trycka ber dom "svagare" i huset.
Underhållande? Folk säger att hon är underhållande och bidrar med drama till huset. Hur fan då? Det sättet hon beter sig på när hon är nykter får en bara att vilja kräkas. Varje gång hon öppnar sin mun så får jag kvävningar. Hur tusan orkar man då kolla på när hon dricker? Då blir hon tusen gånger mer tråkigare, skrikigare, mer enerverande och bara kastar saker omkring sig? Seriöst!? Är det så svenska folket ser underhållning?
Nej usch och fy, den bruden äcklar mig. Hon har inget eget tänkande, utan följer bara efter alla andra hela tiden, förutom då det inte passar henne, då ställer hon sig och skriker och hotar med att gå istället.
Dessutom gnäller hon alltid på att BB-huset särbehandlar henne (negativt), för hon får alltid hårdast straff eller uppdrag. Hon har fått kramkalas som skratt och gnäller som fan (som hon själv skulle ha sagt) på det, alltid är alltid mycket hårdare mot henne. Herregud människa, det är för att du inte vet hur man beter sig. Du är BB's lilla försökskanin, deras test att försöka omvandla en totalt misslyckad blåst person till något som kanske har en chans i samhället. (Tyvärr så misslyckas dom katastrofalt!)

Jag har ju inte sett så mycket av Big Brother tidigare, men det jag har sett i år är jävligt vidrigt och extremt gnälligt (inte bara Jennifer). Usch, jag förstår inte att jag orkar längre.
Så om jag ska fortsätta att titta på den här skiten ber jag alla att hjälpa till att rösta på Hanna J och Camilla så vi får ut Jennifer på söndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0