Farmor

Idag vart det ett besök till farmor för att följa med henne till tippen och sedan skruva ner lite persienner samt kaffe.
Hemma vart det diskande och ett besök till tippen också.
Även lite dammsugande av fars bil, och lite tvätt, den ska få sig en ordentlig tvätt imorgon, och lite översyn och kärlek. Tack snälla far som cyklar till jobbet den här veckan så jag kan vara lite lat och åka bil!
Nu är det i alla fall pilkastning som gäller innan jag ska förbi far och hämta farmors gamla cykel som jag ska rusta upp under veckan!
Har varit både trött och utan matlust dom senaste dagarna, så jag ska försöka greja så mycket som möjligt för att få igång både energi och hunger!

Ha en fin kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0