Botemedel

Juice, apelsiner, glass, morfin, Alvedon, mat, ingefära, citron och zyx har efter ett par timmars frossande fått mig att må lite bättre igen. Ska krypa i säng snart, och förhoppningsvis få mig lite sömn. Dock är det jobbigt när man har både rinnsnuva och nästäppa samtidigt. Har sovit med tussar i näsan under förgående natt, och kommer även göra det i natt. Enda nackdelen är väl att man måste sova med öppen mun vilket i mitt fall resulterar i att halsen spricker och man spottar extremt mycket blod på morgonen.
Men det är inget att vara bitter över. Tror jag ska ta och krypa ner med herr Larsson ikväll igen. Ibland är det inte så tokigt att vara sjuk!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0