Sparbössa

Det är ju sådär lagom roligt att hålla på att greja i lägenheten. Och med tanke på alla grejer jag har som måste flyttas runt hela tiden när jag ska göra något så tappar man lusten och energin ganska fort. Dessutom så kräver mina satans grejer så oerhört mycket onödig tid, så jag pallar helt enkelt inte längre.
För att lätta upp stämningen och för att återvinna energin igen så bestämde jag mig för att pimpa min sparbössa!
Blev helt ok, mycket snyggare än innan.

Jag har ju alltid haft en förkärlek till Pringlesrör som sparbössa. I Västerås hade jag samma rör i tre år! I England gick jag till affären och köpte Pringles enbart för rörets skull.
Tillbaka i Sverige hade jag en vänlig pojkvän som slarvade och lämnade ett rör liggandes i sängen när han for till Skottland senast, vilket jag genast diskade ur och har numera prytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0