Skor

Luna visade förresten upp sina nya skor idag som hon har fått av sin mamma. Dom är faktiskt megasnygga, och jag skulle vilja ha ett par till mig själv.
Dock ofantligt dyrt, tur att det finns reor. Jag skulle aldrig ha råd med vettiga skor till fullpris. Mins reebok som jag har använt sedan mitten av januari eller nått är sönderslitna redan. Jag verkligen hatar mina fötter, för jag måste ha extra stöd i skor för inläggens skull, dessutom slits skorna extra fort för att mina fötter inte är formade efter normala skor. Inläggen "bänder ut" skorna ganska mycket så man får bara stöd i någon vecka.. Nej fy, spendera 500-2000 kr på ett par skor varannan månad suger. Ont gör det också för den delen!

Lunas skor är i alla fall asgrymma och hon är riktigt stolt över dom, och visar gärna upp dom också för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0