Omöjligt

Det är näst intill omöjligt att såga dom där listerna bra. Vinkeln blir helt rätt. Men listerna är såpass långa att det är typ helt omöjligt att hålla i listen på plats samtidigt som man sågar. Så medan vinkeln till själva hörnet blir bra får jag även en liten vinkel på själva kapningen som ska vara 90 grader.
Jag krampar med händerna för att hålla listen på plats. Det kan väl inte vara rätt?
Jag har blivit tillsagd att inte kapa listerna innan utan gera först och sen ta längden, men hur tusan ska jag med två händer hålla lister på 4 meter på plats samtidigt som jag sågar?
Jag måste ha missat någonting, eller så har jag blivit ofantligt klen..
Om någon har en aning eller tips så hojta gärna till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0