Internet

Min strömkabel till routern la av häromdagen, så jag ringde in till Bredbandsbolaget och bad om en ny. Samtidigt så bad jag om att få byta router, då den jag har är jäkligt kass. Kommunikationen på Bredbandsbolaget fungerar ju inte för fem öre, då puckona (ursäkta mitt ordval) skickar en ny router men ingen strömkabel. Vafan ska jag med två routrar till när den enda strömkabel jag har inte funkar? Jäkla dårar! Och med tanke på att jag redan nu gör slut på dom 10GB jag har på telefonen varje månad (jag vet ärligt talat inte hur dom kan ta slut!?) så har jag ingen lust att sitta och använda mobilen för att betala räkningarna. Speciellt inte när jag betalar för högsta hastigheten hos Bredbandsbolaget.
Puckon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0