Vattenläcka

Vissa saker gör mig riktigt arg. Vattenläckan i sig va inte så jobbig för mig, jag duschade och bunkrade upp över 50 liter vatten innan det försvann helt. Dessutom va jag på kronoparken och fick låna dusch och dunkar fyllda med vatten under dagarna då jag inte hade något rinnande. Det som däremot stör mig mest är dessa jäkla idioter som när vattnet började sippra igen bestämmer sig för att sätta igång tvättmaskiner och diskmaskiner när trycket fortfarande är såpas dåligt att det är bra många hushåll som fortfarande är utan. Hur tusan kan vissa människor vara så själviska och bara tänka på sitt eget välmående? Speciellt när dessa människor som kommenterar Hammarö Kommuns status, där hälften skriver att dom inte har fått vatten, som själva skriver stolt över att dom har satt igång tvätt, disk, tappat upp bad, m.m. Detta stör mig något så extremt, själviska människor är nog det värsta som finns! Usch vad jag ogillar egoister. Hur kan man läsa och tycka synd om dom människor som inte har vatten för att sedan berätta glatt att dom använder det för fullt i varenda kran. Nej, ett nackskott skulle till och med vara för milt för dessa, skicka ut idioterna i öknen ett år så får dom allt pinas, och förhoppningsvis lära sig att använda sitt vatten med omsorg! Nej, jag va en av dom första som fick tillbaka mitt vatten, men massvis av mina nära drabbades av bland annat dessa egoister som måste slösa på allt innan vi hade fullt tryck, det gör mig bara så förbannad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0