Oflyt

Jävla oflyt att imorse plocka hem alla arbetströjor för att tvätta dom och maskinen varit upptagen hela dagen. (hatar att inte kunna boka tvättid för det här händer varje gång) Och extra drygt att jag på grund av detta glömmer att ta tillbaka de smutsiga tröjorna till jobbet för nattens skift.
Tur att man har underställströjor och EN (endast en) T-shirt. Får duga för i natt.
Nu vankas snart jobb igen, och förhoppningsvis blir det en tidig avslutning :)
Kom även på att jag idag prioriterade shopping framför min framtid, vilket kan kosta nig dyrt. (idag va det i alla fall hyfsat billigt)
Så imorgon måste jag verkligen få tummen ur och ringa och skicka massa mail som kan säkra min framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0