Diplom

Hela dagen har varit full med massor av aktiviteter och sysslor. Det började med att jag for in till stan för att möta upp farmor och Linn. Vi skulle bowla, käka och umgås på stan. Bowlingen för min del började riktigt jäkla uruselt och utan Linns staket för rännorna hade jag knappt fått en enda poäng. Men andra serien gick mycket bättre (lite mer som det brukar gå) och jag fick en del strikes och massvis med spärrar (utan att valla på staketet).
Dock gjorde min kära ickeläkande handled extremt ont och jag tvingades bowla med en 9. Kommer inte ihåg senast när jag va nere på ett såpass lätt klot.. Det va heller inte det värsta, utan under första serien kommer gubben som jobbar där ut med ett varsitt diplom till mig och Linn med våra namn på för att vi har deltagit i sportlovsbowling. Jag höll på att bryta ihop, ser jag verkligen ut att fortfarande ha sportlov?!
Det va liksom fyra år sedan jag hade ett riktigt sportlov. Hujedamej...
Efteråt käka vi pizza på nått Gina's eller nått, helt okej faktiskt. För att sedan vanda runt på stan. Efter det kom mor och plockade upp mig och vi for till Ikea. Badrumsmöbler stog högst på listan. Och allt jag va osäker på skulle passa passade skitbra, medan den enda hyllan jag va säker skulle passa passade inte. Så antingen bygger jag om benen på den eller så får jag lämna tillbaka den. Vi får se.
Badrummet är i alls fall superrent just nu. 50 spänn till den som hittar ett dammkorn därinne!
Nej, har massa att göra imorgon också så nu ska jag, tro det eller ej, krypa ner med Zlatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0