ABB

Vi kör ett Hot Topic i repris, då jag efter sömnlöshet än en gång har ägnat mig åt tusentals rader som hyllar Breivik.


Hjälte, att kalla ABB för hjälte och handlingen han utförde för hjältedåd och heroisk är ju som att skjuta sig själv i skallen.

Ni alla idioter som hyllar honom och avgudar honom borde skjutas. Nog för att ABB är störd nog för att begå sådana hemska handlingar, men att folk sedan sitter och hjälteförklarar honom tar priset. Ni är riktigt sjuka i huvudet.

Nej, det var inget hjältedåd att kallblodigt avrätta en sådan stor grupp av oskyldiga ungdomar. Ni försöker få det till att den norska politiken har varit mer lidande för det norska folket på grund av massinvandring, mångkultur, invandrarpolitiken, som i sin tur har lett till bland annat ökade våldtäkter och extremt ökad droghandel. Jag kan tyvärr inte påstå att boende i Norge med annat ursprung inte är en stor del av speciellt droghandeln. Men hur tusan kan det istället gynna landet och medborgarna att gå ut och mörda dess ungdomar, som faktiskt är politiskt engagerade, som faktiskt har en insikt i hur bristande delar av invandrarpolitiken är? Även om dom tillhörde ett parti med en politik som inte hämmar invandringen, och även många av offren hade ett annat etniskt ursprung, så leder det inte till bättring någonstans.

Jag skulle helt ärligt vilja veta vilken slags effekt massakern på Utöya hade och har för effekt på politiken ABB vill se i makt!? För jag har svårt att tro att det var rätt sätt att värva väljare!

Skulle jag om jag är oense med min chef/delägare om hur vårt företag ska skötas gå ut och skjuta alla på företaget då? Jag vet inte, men så jag är uppväxt och uppfostrad så tar man inte till extrem våld för att få fram sina synpunkter, men det kanske jag som är konstig, efter vad jag har läst det senaste året så skrämmer antalet ABB-dyrkare mig. Jag trodde aldrig att sådan stor del av mina så kallade medmänniskor kunde ligga så långt ner på intelligens-skalan (ursäkta mitt uttryck).

Det finns flera miljoner sätt som är mer effektgivande än detta. Hans handling får mig endast att tro att han enbart ville ha uppmärksamhet, och att han är en svag människa. En stark människa kan kämpa och nå resultat utan våld, medan en svag människa som inte har något inflytande alls måste ta till extrema metoder.


Innan jag totalt dissar ABB's önskade resultat, så skulle jag faktiskt vilja se vad som har hänt i den norska, skandinaviska överhuvudtaget, regeringen och se förändringen, om han har uppnått det han strävat efter.
Dock efter egna forskningar, undersökningar, och läsning så har ju helt klart de höger extrema partierna förlorat på grund av det.


Jag är så trött och förbannad så jag vet själv inte vad jag svamlar om just nu, så jag ska försöka jaga ikapp John Blund och sova ihop ett par extra hjärnceller. Men jag vill bara avsluta med att säga att hur avskyvärd ABB än är så är alla ni människor som hyllar honom ännu mer avskyvärda, misslyckade, intelligensefriade, patetiska, störda människor!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0