Glömsk

Skulle ju ut på Mustasch igår trots min hemska förkylning. Smart och virrig som jag var glömde jag telefonen på laddning hemma hos syrran när vi skulle dra från förfesten. Jag fick inte tag på den förrän idag runt lunch. Var sådär lagom kul att försöka ta en buss utan internet, telefon eller tidtabell. Men bra som jag är så kunde jag tiderna i huvudet (dags att köpa bil?).
Dagen har spenderats med att försöka må bra. Min dunderförkylning är tydligen resistent mot alkohol och alkoholen gjorde bara förkylningen tusen gånger värre.
Hade en riktigt bra kväll i alla fall!

Sitter fortfarande i smärtor och avlider typ, kan inte andas så allting är helt plötsligt jättejobbigt just nu. Ska försöka bota det här på nått sätt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0