Sovrum

Igår kväll kom jag på en liten detalj jag vill ha till mitt kommande sovrum. Dock insåg jag att priset för den lilla extra detaljen kommer att ligga på runt 5000 kr, om  inte mer, så alla bidrag är hjärtligt välkomna nu. Har fortfarande inte bestämt tapet till det rummet än, men det lutar som sagt mot en grön tapet jag såg igår. Är inte riktigt säker, kan bli något annat. Men den här andra lilla detaljen, den har etsat fast sig i mitt huvud, och hindrade mig både från att sova och även från att koncentrera mig tillräckligt för att kunna läsa min bok igår kväll.
Och även denna idé kommer att hållas för mig själv tills det är färdigt, för allt mitt ska bara bli mitt och ingen annans. Sådetså!

Har så mycket idéer nu om hur det ska bli, så jag skulle snart behöva ett stort slott för att kunna utföra allt. Jag har inte ens fått nycklar än och har redan gjort om alla rum femton gånger. Jadu, det blir ett stort projekt när jag väl sätter igång. Men det blir nog kalasfint.

Ska troligtvis snart bege mig ut för att inhandla lite färg och börja måla möbler i all denna tråkiga väntan på nycklar.

Och är det någon som har en stor, fin, svart soffa till övers så är ni välkomna att slå en signal eller bara lämna av den på Viking Road!


All I want is you ..

Kommentarer
Postat av: S

Måla om min säng medans du ändå håller på.

2011-09-16 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0