Nyckel

Och så var i stort sett torsdagen passerad och jag har fortfarande inte fått nyckeln till min lägenhet än. Blir skogstokig här. Jäkla gamla gubbar i styrelsen! Antagligen kommer jag inte få den förrän nästa torsdag då de har besökstid. Fy, usch, tvi och blä. Känns lagom drygt att bara sitta och vänta på drygjävlarna när det är så mycket som måste städas och renoveras.
Att inte ens få tillgång till att städa när man har betalat för den! Det är fan jäkligt illa!

Och lika illa är det att sitta och vänta på besked om startdatum för jobb. Tusan också. Allt går tydligen emot mig!
Bara sitta och vänta. Jag kan inte börja göra någonting än, för jag måste vänta på att få nyckeln så jag kan mäta väggar och ta mått.
Ja, jag kan inte ens skaffa färg, tapet, golv, kakel, lister, eller nått just nu. Och inte heller sysselsätta sig med jobb. Dryyyyyyyyyyyyygt!


This waitin' 'rounds killin' me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0