Stockholm

Ett dygn avklarat. Tack och lov! Får spader på stockholmarna, alla är superotrevliga här, typ. Enda bra med stället vi bor på är att vi är så off, så man slipper alla människor.
För övrigt så finns det typ inget varmvatten här, micron är skit, 5 min och spagettin var inte ens ljummen, extremt lyhört (tack och lov är stället i stort sett tomt när jag sover på dagarna), en TV och för att se på den måste man slåss med nån knarkarkärring, kan komma på massa mer saker. Men som sagt ingen stockholmare, vilket är ganska positivt!
Hade tänkt att promenera bort till affären/kiosken som finns i den här byn för att köpa lite bananer, men känns inte så jäkla lockande i regnet. Får se, ska vänta en stund och se ifall jag vågar mig ut!

Jobbet är i alla fall okej, dock är allting väldigt oorganiserat känns det som. Och inget är fixat för oss som kommer in, inge hjälp eller info om hur vi tar oss till jobbet, ingen badge fixad, inga avtal fixade. Men allt kommer väl så småningom!


Ha det kalasbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0