Nyårslöften

Tanken slog mig just att jag kommer inte ihåg om jag gav några nyårslöften eller inte senaste nyårskvällen, men det hela kvittar nu ändå. Jag har antagligen lyckats med mer än vad jag trodde att jag skulle göra ändå.
Jag är tillbaka i Sverige ytterligare en gång, efter 6 månader i England, och den här gången kändes det bättre än någonsin. Dock åkte vi på en liten käftsmäll idag då jag fick besked om mitt kommande jobb. Tydligen skickas jag på utbildning till Oslo på söndag, för att sedan fara vidare till Köpenhamn och jobba. Lagom drygt att bli stationerad i Köpenhamn när mina bekanta troligtvis hamnar i mitt hemlands huvudstad, Stockholm.
Det är som det brukar med mig. Jag får offra mitt hemland för mitt jobb och min erfarenhet, vilket förhoppningsvis kommer vara en bra sak.
Det här är antagligen det bästa kontraktet jag någonsin haft, så jag borde inte klaga. Dessutom kommer jag att ha massvis med ledig tid. Dock vet jag inte hur jag tar mig hem från Köpenhamn när jag väl är ledig, men det löser vi.

Nog om mig, nu kommer det ett litet barn som behöver sällskap.

Ha det så underbart kära vänner


Keep on rockin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0