Skrivkramp

Jag har massa uppgifter att göra och massa deadlines att passa men jag har världens skrivkramp. Jag vet verkligen inte hur jag ska formulera mig eller vad jag ska göra. Orden bara finns inte där. Dom är som bortblåsta. Försvunna. Glömda. Gömda. Möjligen skrämda. Jag borde få panik. Inte nog med att jag har massa datakrångel och annat som bråkar med mig, så kan jag inte formulera ett par få ord om ett ämne som jag läst mycket om och tycker är intressant. Vad är felet? Har jag använt upp mina ord nu tro? Jag känner verkligen att lusten finns där, intresset, glädjen, och viljan. Men inte de satans orden. De enda jag verkligen behöver för att göra uppgiften.
Jag tror aldrig det här har hänt mig förut. Det är en ny erfarenhet för mig. Och jag gillar den inte PUNKT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0