Korsett

Sitter fast i en stödkorsett för tillfället. Ryggen envisas med att bråka nu den senare tiden. Kanske inte var så bra att masseras häromdagen. Det verkar bara ha blivit värre. Och en skräpsäng från IKEA när man varit sängliggandes i nästan två dagar gör inte saken bättre heller. Samtidigt som denna vackra stödkorsett håller upp min rygg så verka thailändskt tigerbalsam på mina ledband. Om det nu kommer hjälpa vill säga. Blev tillsagd att jag ska ha så mycket värme på ledbandena som möjligt och smörja med tigerbalsam eller heat lotion konstant hela dagarna. Känns sådär lagom kul att springa runt och lukta Jenka konstant. Men det är smällar man få ta.
Energin är som bortblåst för stunden, och jag sitter och velar och kan inte bestämma mig om jag ska åka och träna eller inte. Kan absolut inte gå för fullt. Men jag funderar på ifall jag kanske blir piggare och lite friskare av att träna?
Jag vet inte. Ska definitivt anlita någon som bestämmer sådana saker åt mig. Så fort pengarna börjar rulla in.
Vilket de snart kommer att börja göra.
Är inbokad hela torsdagen och halva fredagen. Känns bra att börja jobba faktiskt. Och tur som jag har så har jag en snäll flicka som plockar upp mig på torsdag morgon och skjutsar mig till jobbet. Chansen finns att jag skulle hamna i fel världsdel om jag skulle försöka hitta dit själv.

Så hur gör man nu? Åka och träna och kanske bli bra, eller vila, plugga och se på hockey och med större sannolikhet bli bättre? Jävla skräp, tycker inte om att fatta beslut. Ska anlita en slav för sådana saker, när jag är rik och berömd! :)


Now you don't mean a thing to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0