Vredesutbrott

Det finns inte ord som kan formulera tankarna i mitt huvud just nu. Tankarna är ett enda stort virrvarr i form av vrede och avsky mot människan.
Det finns inget äckligare än människan. Människan har bevisat sig än en gång att vara helt jävla genomrutten. Jag är så sjukt besviken, och så jävulusiskt arg. Det går inte att beskriva.
Jag har som många andra säkert också gjort, följt Ung och Bortskämd. Och det var seriöst något av det värsta jag har sett. Vuxna människor som har skickat iväg sina söner och döttrar för att lära sig bli skälvständiga och ta ansvar som beter sig på det här viset. Det är helt sjukt. Dom borde skämmas över sig själva.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har kämpat under dagen för att hålla hoppet uppe om människan, men nu är hoppet helt borta. Det här var verkligen beviset på hur förjävlig människan är.


Jag önskar jag vore en hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0