Svordomar

Jag vill svära och vara ilsken över allting just nu. Inget går rätt. Allt går fel. Ofantligt fel.
Min dator funkar inte som den ska, den är totalt kaputt. Kan i stort sett inte göra någonting med den.
Jag är sjuk och har varit ett bra tag. Jag har dessutom ofantligt ont i mina jäkla skräpfötter och ledband.
CSN är helt sjuka i huvudet och klarar inte ens av att göra sitt jobb när man ringer till dom och till och med förklarar vad dom ska skriva på papprena som dom ska skicka till mig.
Skolan går skit. Jag har klarat dom senaste proven, men det är en bra bit under min nivå, vilket känns lagom kul.
Jag har så mycket att göra nu för tiden att jag knappt hinner duscha. (Pausen jag tar genom att sitta här och skriva kommer snart att straffa sig för mig.)

Jag har verkligen ingen lust längre. Skolan går inte bra, det är alldeles för mycket. Jag har inga pengar och verkar heller inte få några. Jag är sjuk och blir aldrig frisk. Jag har konstant ont och har inte råd att skaffa hjälp.
När svordom ska man någonsin få kunna slappna av och ta det lugnt?

Idag lämnade jag skolan 17:30, i tisdags 17:00 och i måndags även då 17:00. Och då har jag i regel bara en lektion om dagen, förstå hur mycket extra det är att göra när jag normalt slutar mellan 10 och 12.
Jag vill verkligen inte.
Allt och alla kan bara få försvinna och lämna mig ensam på denna planet ett tag. Så jag hinner njuta av den innan den är förstörd av alla er därute!

Nej, usch och fy, och tvi. Jag tycker inte om att vara irriterad och det är jag nu. Vet inte vad jag ska göra just nu för att få det bra. Hinner inte göra något eller träffa någon som får en att må bra i sinnet.
Jag ska försöka svälja min vrede och fortsätta med alla miljoner skoluppgifter jag har, sedan hoppa i säng, och hoppas på att jag kan somna idag (vilket jag aldrig annars kan), för att sedan vakna upp imorgon, och hoppas att hela den här hösten bara var en lång jobbig dröm!


You need to stop trying to play me
Cause you can't even fade me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0