Kära vän

Det finns inte ord som ens är i närheten av att kunna beskriva hur vitkig du är för mig. Du är som syre för mig. Jag vet helt ärligt talat inte vad jag skulle tagit mig till om jag inte hade haft dig vid min sida under många, många svåra tillfällen som varit i mitt liv. Dock skrämmer du livet ur mig.
Det är helt sjukt hur så mycket kan förändras på en sådan liten, liten stund. Ena stunden var jag alldeles lycklig och förväntansfull för att nästa vara i chocktillstånd och bara skaka i hela kroppen. En chock som sakta gick över i en känsla av hjälplöshet. Jag kunde inte göra någonting för att du skulle må bättre, eller känna bättre. Jag kunde inte göra någonting för att hjälpa till. Jag tror helt ärligt att det är en av de värsta känslorna jag har haft i hela mitt liv.
Sorg är självklart en annan sak, men nu menar jag inte sådana saker, utan känslan i sig när du inser att du inte kan göra någonting alls för att hjälpa någon du värderar väldigt högt.
Ja, jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorar dig. Eller om jag hade förlorat dig. Då hade jag varit förlorad. Vi har delat så mycket i våra i och för sig ganska korta liv, men ändå tillräckligt för att på något speciellt vis höra ihop. För det gör vi. Du och jag!

Så min kära vän, gör aldrig något dumt igen, och se till att hålla dig i skinnet, annars då jävlar...


Whenever I'm down, I call on you my friend
A helping hand you lend, in my time of need so I
I'm calling you now, just to make it through
What else can I do, don't you hear my please
Friends may come and friends may go

But you should know that
I've got your back, it's automatic
So never hesitate to call
Cuz I'm your sister and always for ya and I

I don't know what I'd ever do without you
From the beginning to the end
You've always been here right beside me
So I'll call you my best friend
Through the good times and the bad ones
Whether I lose or If I win
I know one thing that never changes and
That's you as my best friend

Whenever I'm down
With all that's going on, It's really going on
Just one of those days
You say the right thing, to keep me moving
To keep me going strong, what else can I say

Friends are there through thick and thin
Well I've been told that
And I believe that it's automatic
Call me when you need a friend
Cuz I'm your sister and always for ya and I don't know

I'll be there for you
When you're going through,
wouldn't you be my friend
Friend you can count on me
Call me when you need me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0