Syskon

Ett tips till alla er därute som har möjlighet att välja sina syskon, välj dom inte alls. Min kära lillasyster är nog nått av det värsta som finns ibland, för större delen av tiden faktiskt. Tänk omman fick möblera om lite i sin släkt, så hon kunde vara en kusin eller tremänning eller nått. Då måste jag inte träffa henne så ofta och då måste jag inte älska henne obehindrat. Ja, ifall man fick byta bort Amanda ibland så hade det varit väldigt bra, bara få en liten paus från henne ibland. Men, nu sitter jag fast med henne. Dock har hon spelat sitt sista lilla spel med mig. Jag kommer då aldrig ställa upp med att hämta, skjutsa, fixa nått åt henne mer. Nej, nu får hon klara sig själv skitongen! Just det, så jag hoppas innerligt på att denna varelse (ja, just för tillfället är hon inte mer än så) ska växa upp och bete sig som en normal och mogen 20-åring. Men det är antagligen för mycket begärt. Och jag slår vad om att hon inom någon timme ringer och måste ha skjuts hem från stan, för hon är så bakis så hon inte klarar av att ta bussen. Och ja, det har hänt många gånger det här också. Kanske ska ta och hämta henne och åka dumpa henne i skogen där det inte går några bussar ens, och komma tillbaka en timme senare och se hur långt hon kommit?
Nej, en riktig jävla skitonge är vad hon är, tyvärr älskar jag henne ändå!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Hahahahaha! Va go du e, Hannah! ;-) Men visst, ja förstår dig. Ibland kan man bli hemskt trött på sina syskon, trots att man älskar dem! ;-) Lycka till med lilla Amanda! hihi

2010-08-09 @ 01:44:46
Postat av: Sarah

ha ha ha!

2010-08-10 @ 21:07:22
Postat av: Amanda

VET ATT DU ÄLSKAR MIG ÄNDÅ! :D :D tihiiii <3

2010-08-10 @ 23:19:53
URL: http://jooordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0