Ytterligare 10 timmar avtjänade

Har nu gjort 40 timmar den här veckan. Och hoppas på att göra 30 till, om det finns arbete till det! :) Pengarpengar..
I övrigt så har jag just nu sjukt kul på jobbet också. Folket i min Bay är hur sköna som helst och jag stormtrivs! Hoppas det håller sig såhär! :)
Tyvärr så är mina fötter helt åt helvetet rent ut sagt nu. Det är inte möjligt.. Men det är bara att bita i och kämpa på. Vi går ju dessutom numera från jobbet, och det är en promenad på nästan en timme, och den gynnar verkligen inte fötterna. Men fick tips idag på jobbet om vilken kille på jobbet som kan veta en bra ortoped, funderar på att gå dit om han vet någon och om jag har tid någon dag..

Förresten, på tal om annat. När jag jobbade häromdan så behövde jag mina långa hylsor, och när jag sitter där och är på väg att ta fram rätt hylsa ser jag att hylsan bredvid är en 7 mm. Jag bara: VA? Rätt sjukt bra att ha fått en mm hylsa i en tum sats.. :P Men jag mätte den och så, den är 7,15 mm vilket övernstämmer med 9/32 tum.. Så det funkar. Om inte annat så köpte jag dom här och har kvittona kvar så om det krånglar får jag åka in och byta. Det är iofs en storlek jag aldrig kommer stöta på, men man vet aldrig. :P

Nu orkar jag inte mer med det här. Men jag har tagit massa nya bilder, dock glömde jag ta med mig sladden till mobilen nu så kan inte lägga upp dom idag. Men nån dag kommer dom, troligtvis på facebook.

Ha det bra kära vänner

We both know our love will last


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0