Fiskstinkande kvinna

Kul va? Att vara enda tjejen i verkstan på jobbet av hundratals män, och så är det jag som stinker fisk.
Lyckades givetvis få makrill på min overall när jag åt det häromdan, sen råkade jag doppa ärmen på i toaletten, lyckligtvis innan jag skulle kissa, men ändå. Så jag fick lägga min overall i tvätten idag och så fick jag en ny att ha.. Det var ju bra i alla fall..
Dagarna flyger förbi här. Har inte kommit från jobbet förrän vid 7 måndag, tisdag, och sen varit ute och ätit och inte varit hemma förrän efter 10..
Idag slutade jag och Ramin halv 5 för att gå och tvätta och handla. Men eftersom alla puckon här inte har service efter lunch slutade det med att vi fick bära runt dom stora bagarna med tvätt, och tvingades handla i en liten Corner Shop, där jag fick ge 20 spänn för 3 små bananer. DYRT!
Men, men, imorgon ska vi väl försöka fixa det med tvätten och ta oss till Tesco, som typ är som Maxi här, och handla ordentligt. Och jag måste ha fet fotkräm, för mina fötter är inte okej längre. Tack och lov så har blåsorna börjat sluta göra ont, men inte helt än, men dom känns inte alls lika mycket längre..

Och jobbet är inte alltför kul nu. Min station är ganska grym och är helt klara en vecka innan vi ska vara det, lite tråkigt. Det innebär att jag inte kan jobba över, och troligtvis inte helgen heller.. Menmen, min tid kommer väl också, får ett nytt flygplan på måndag, och då ska det bli fart igen.

Och gott folk, ska försöka ta lite sköna bilder imorgon, både på jobb och mitt boende, så ni får se hur England ser ut. Annars är det bara att slå på en engelsk film eller serie, det ser precis ut så, typ. :P Askul..

Men ha det bra folk

They call me the creatures of the night


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0