En slitig vecka

Har jobbat hela 66 timmar. Inte så mycket, men ändå något. Är just för tillfället inte ett dugg sliten utan är på tok alldeles för pigg. Jag förstår inte riktigt varför, och jag är på extremt bra humör. Allt känns helt plötsligt så lätt! :) Enda saken är väl att fötterna går åt helvete, men det hoppas jag läker snart. Hittade nyss massa blåsor i handen också, lite skojs sisådär. :P
Har hunnit tvätta också, igen. Sjukt skönt. Insåg imorse när jag skulle till jobbet att mina jeans, och båda mjukisbyxerna är i tvätten. Och tvätteriet skulle inte öppna förrän efter att jag hade åkt till jobbet så jag kunde inte hämta ut tvätten innan.. Så jag fick ta ett par svarta långkalsonger med ett par svarta knickers över i taxin dit. Haha, såg inte så hemskt ut, men ändå.. Har långkalsonger under overallen, och inget omklädningsrum, så man vart illa tvungen att ha på sig massa konstigt innan man ens kommer till jobbet.. :p
Menmen, nu är jag duschad och sitter i rena mysiga kläder! Helt underbart.
Har förresten fått en ny overall på jobbet, igen. Råkade få massa bränsle över mej häromdan och det va inte så mysigt direkt.. :P Och det luktar bra mycket, så då va det dags att byta igen.

Jaja, snart ska jag gå tillbaka till mitt rum. Har laddat ner Twilight i pdf format så jag funderar på att börja läsa den nu. Har tvåan och trean också.. Snart dags att gå i alla fall.

Girls just wanna have fun


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0