Storm

i mitt huvud. Jag vet inte vad som händer. Jag vet inte vem jag är. Tror jag. Jag är ruskigt trött och vill bara sova, sova, sova. Men jag kan självklart inte. Vad är felet? Men en sak har jag lärt mig. Det är inte bra att fundera över konstiga saker precis innan man somnar. Då drömmer man om nya spännande idiotiska religoner där man blir jagad av massa Golums :D HAHA, den gör jag inte om.
Nu ska jag kasta mig i min röriga säng och drömma bort tiden i ett land fyllt av massa cessnor  där jag kan cessna mig lycklig. Godnatt för ikväll mina raringar. Sov gott..

What I really wanna say is I've got mine.
and I'll make it, Yes, I'm comin' up.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0