Äckligt

förbannad just nu. SVT sänder inte Kanada - Ryssland matchen varken på TV eller i play. Som om den matchen är helt oviktig. Jävla idioter. Och dessutom har någonting roligt hänt med min internet kabel så den får inte ens kontakt med routern, skitbra. Och herren i huset vägrar att dra om den, och kommer inte att låta mig få göra det heller. Så inget internet i mitt rum, och ingen ledig kabel så min dator är till ingen användning nu förutom till att spela Harpan. Tus att alla andra ska sova nu och är i sthlm så det finns en dator jag kan använda för att se matchen live på internet. Jag tackar en högre makt för att vi är bortskämda med massa datorer. Känns bra att ha en ny dator och inte kunna använda den.. SUCK!
Dagen har i alla fall bestått av massa skridskor och sen hockey. Fjärde matchen för dagen nu. Först Modo - Färjestad, vilket inte slutade som jag ville. Sen Frölunda - Linköping, gick inte heller som jag ville. Men sen, Slovakien - Sverige, semifinal i JVM och Sverige är i FINAL!!!!!!!!!!!!!!!! Nu börjar Kanada - Ryssland, så vi ses.

You make me feel.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0