Varför?göra nåttt.

Ärligt, varför har människan kommit  till den nivå vi är?  Vi skiter fullkomligt i andra varelser på denna jord, och ävern oss självca!!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ OSS???
Jag blir frustrerad när mina bekanta i andra länder kan få den sjukhjälp de förtjänar, jag blir förtvivlad när jag inser hur myfket jag har kvar för att få ut ett tekniker cert. Jag blir förtvilad när jag ser hurn det står till i världen och jag inte kan göra nått.. Jag vill inte längre. Jag vill inte tro på USA, för om McCain kommmer till makten,  då är det värre än Busch, men är USA reda för en färgad president?? Vad vet vi? Vad är det för fel på färgadfe eller andra raser då de har våran filosofi? Varflr kan vi inte l,itsa helhjärtsat på att de kan styra ett land,,

Jag kan inte säga mer nu, är alldeles för trött ¨på att folk är allmänt dumma i huvudet och kan dra åt helvete.. Jag vill inte uppfostra ett barn i den här världen!!!

Du är vacker när du ler.
Jag och vissa tjejer gillar vissa grejer,
ge mej bara mer av killarna som ler...


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Svante

Allt ordnar sig, försök att leva, ha det bra och skönt.

2008-09-06 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0