Jag vill ha dej här på riktigt inatt

Min hjärna letar febrilt efter svar som jag inte lyckas finna. Hur ska jag veta, hur ska jag förstå? Vad ska jag leta efter, eller vad ska jag helt enkelt stänga ute och skita i för resten av mitt liv?
Ett år kvar, sen är det över, sen tar världen emot mig med öppna armar! Ett hemskt år kvar..
Kom och hjälp mig, eller åtminstonde svara när jag ringer.. Jag är trött på att leta efter sanningen nu, jag är trött på att inte veta. Överraskningar har helt enkelt blivit för många. Skit samma, jag orkar inte nu..
Jag vill för första gången på väldigt lång tid sova, sova, sova.. Jag har faktiskt blivit trött, dock tror jag att det är på grund av febern. Men jag är helt enkelt bara som alla andra..
Så nu skiter jag i det här, ha det så trevligt alla ni självgoda idioter därute...

No holy water can make me forgot you again.


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Sahara

Men inte är du väl sjuker igen gullesyster??

2008-09-07 @ 17:18:12
Postat av: Therese

Jag vsrar när du ringer även om det är MITT I NATTEN typ vid halv 2 tiden :P dock bröt samtalet men men jag svara iaf, men jag var tvungen att kolla samtalslistan i morse och kolla ifall jag inbillat mig att vi pratade eller ej :P

2008-09-14 @ 18:22:10
URL: http://mariathereseprathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0